Aslan İsmayılov kod adlı Allahverdinin- ƏCİNNƏnin ERMƏNİ PSİXOLOGİYASI

ƏCİNNƏ, yəni Əlahiddə Canlı və İnsan Növünün Nadinc Əhli barədə...

Etnopsxiologiya çox maraqlı elmdir.

Etiraf edim ki, indiki ağlım olsaydı, heç zaman jurnalist olmazdım, akademik tədqiqatlar dalınca gedərdim, mütləq və mütləq etnopsixologiya ilə məşğul olardım.

Mən məşhur tarixçimiz Yaqub Mahmudovun açdığı, Ziya Bünyadovdan sonra Azərbaycanın ən mükəmməl tarixçisi saydığım Kərim Şükürovun rəhbərlik etdiyi liseydə milli tarix konsepsiyamızın fədakar alimi Kərəm Məmmədovun sinfində təhsil almışam.

Anlayacağınız, standart orta məktəb proqramı ilə deyil, 8,9,10-cu siniflərdə Bakı Dövlət Universitetinin 1, 2,3-cü kursunun tapşırıqlarını mənimsəmiş, 20 saylı məktəbin bazasında yerləşən Respublika Tarix Liseyini ekstern yolla, yəni vaxtından 1 il öncə bitirmişəm.

Test imtahanlarında kifayət qədər yüksək bal toplamama rəğmən BDU-nun Sosial elmlər və psixologiya fakültəsinin fəlsəfə ixtisasına qəbul olunmuşam, çünki bu ixtisası bilərəkdən birinci yazmışam qəbul sənədlərimdə.

Həmin fakültədə həmin ixtisas üzrə təhsil alarkən daha bir mürəkkəb sahəyə- sosial fəlsəfə tarixinə yönəlmişəm.

Bu sahə mənə üç ixtisas verib: sosioloq, fəlsəfə və tarixçi.

Gözəl sahədir, Azərbaycan tarixini fəlsəfi paradiqmaları ilə bağlı yaxşı araşdırmalarım var, amma yenə də gözüm etnopsixologiyadadır.

Çünki etnopsixologiya bu üç sahənin üzərinə psixologiyanı da əlavə edir.

Hətta bir az da irəli getsək, mənim azdan-çoxdan elmə maraq duyan bir insan olaraq əsl maraq sahəm etnososialpsixologiyadır.

Əgər, sizə toxunmursa, bir az da özümdən bəhs edim, - özünü tərifləmək olmasın amma- Azərbaycanda erməni tarixini ən yaxşı araşdıran insanlardanam.

Bunun da qəribə bir tarixçəsi var, uzadıb başınızı ağrıtmayacam.

Elmin əsasında dayanan əsas motivasiya maraqdır.

Tarix elmini “keçmişdə nələr olub” sualının əsasındakı maraq yaradıb.

Biz deyirik ha, ermənilər tarixi və tariximizi saxtalaşdırıb...

Günlərin birində məni etnososialpsixologiyaya məhz o sual yönləndirdi ki, bəlkə biz yox, ermənilər haqlıdır, görəsən, gerçək tarix necədir ki, ermənilər onu saxtalaşdırıb, yaxud saxtalaşdırmayıb...

Uzun sözü qısası, gecəmi gündüzə qatıb ermənilər barədə əlimə nə keçdisə oxudum...

İndi bir-bir açıqlamayacam, amma fərqli bir nəticəyə gəldim, o nəticələrə əsasən, ermənilərin sosial-psixologiyasını öyrənməyə çalışdım.

Yenə başınızı istinadlarla, qaynaqlarla ağrıtmayacam...

Bir sual məni hər zaman düşündürüb ki, nədən ermənilər hər zaman bizə münasibətdə “müsəlmanın sonrakı ağlı deyiblər”?

Bu suala cavab verməzdən öncə bir şeyi də deyim, sual lap qəlizləşsin.

Moğollar dövründə Azərbaycana yürüş edən əcdadlarım- mənim əcdadlarım moğol-türk yürüşləri zamanı Zəngəzura gəlib- xristian əhalini “arxayun”, indiki dillə “arxayın” adlandırıblar.

Çox pakizə, o “arxayınlıq” hara, “müsəlmanın sonrakı ağlı” hara?

Deməli, ermənilər son 800 ildə sosial-psixoloji baxımdan fərqli bir keyfiyyət qazanıblar- yenə də təfsilatına getmədən deyirəm. Bu, itiağıllılıqdir.

Bizim ermənilər haqqında bir çox düşüncələrimiz yanlışdır.

Məhz o yanlış düşüncələrə qapıldığımız üçün biz I Qarabağ savaşında ermənilərə uduzmuşduq.

Onlar öz iti ağılları bizi udmuşdular, amma Azərbaycan xalqının passionar enerjisi prezident İlham Əliyevlə bütünləşərək daha iti, daha kəskin, daha dərin qərarlarla canımızı tarixi xəcalətdən qurtardı.

Çünki ermənilər köksüz, kilsəyə pənah aparan, dövlət ənənəsi olmayan bir millətdir.

Bununla belə...

Erməni odur ki, ya sən onunla eyni millətsən, ya onun tərəfindəsən, ya da qarşısındasan...

Erməni odur ki, hər zaman səfalət içindədir. Dünyanın ən zəngin insanı olsa belə, o hər zaman maddi durumundan şikayətlənəcək...

Erməni odur ki, hər zaman məzlumdur... Bu dünyada ağlamağı, sızlamağı, özünü yazıq, kimsəsiz, çarəsiz göstərməyi kimsə ermənilərdən yaxşı bacarmaz...

Erməni odur ki, onun hər zaman gizli bir iddiası var, o bu iddiasını əsla açmaz, bölüşməz, paylaşmaz...

Erməni odur ki, o, güzgünün qarşısında tək durarkən, özünü çox böyük görər, yer üzünün aslanı, şiri, fili zənn edər özünü və daimi özünü aşmaq istər.

Erməni odur ki, özünü aşmaq üçün heç zaman özünə güvənməz, daim bir himayədar axtarışında olar.

Erməni odur ki, tapdığı himayədara parazit kimi yapışar, ona heç nə vermədən, onun qanını sormaq istər...

Erməni odur ki, onun üçün müqəddəs dəyər yoxdur, sadəcə, aşmaq istədiyi özü var.

Erməni odur ki, yalanı çox rahatlıqla söylər, saxtakarlığa vicdan əzabı çəkmədən əl atar, amma elə ki, ifşa olundu, aləmi bir-birinə qatar: “nə istəyirsiniz biz yetimlərdən” deyə...

Erməni odur ki, yalandan, saxtakarlıqdan bir şey çıxmadığını görəndə, şantaja əl atar, bildiyi bir paxır varsa, onu açar, açmağa bir paxır yoxsa, şərə, böhtana keçər...

Erməni odur ki, bu qədər şərəfsiz, abırsız, həyasız olduğu halda, özünü dünyanın mərkəzində görər, amma qüsura baxmayın, müvəqqəti maşa olmaqdan savayı bir işə yaramaz...

İndi gələk “Aslan İsmaylov” kod adlı Allahverdiyə.

Yəni, prezident İlham Əliyevə müraciətində Azərbaycanın Qazax rayonunda, Vaqif Hüseynov adlı soydaşımıza ölüm hökmü tələb etdiyi Sumqayıt hadisələri ilə bağlı “Qriqoryan işi”ndə imperiya prokuroru olaraq özünə haqq qazandırmaq üçün yazdığı kitabda isə Gürcüstanın Qardabani rayonunda doğulduğunu bildirən YALANÇI, yaxud iki fərqli məkanda anadan olmağı “bacarmış” əlahiddə canlı və insan növünün nadinc əhlinə.

Həzarat, deməli, bu ƏCİNNƏ, yəni Əlahiddə Canlı və İnsan Növünün Nadinc Əhli, az öncə dediyim kimi, Azərbaycan prezidenti İlham Əliyevə müraciətində Azərbaycanın Qazax rayonunda, kitabında isə Gürcüstanın Qardabani rayonunda anadan olduğunu yazıb. O, Azərbaycan prezidentinə və cəmiyyətinə bu iki məlumatdan birini YALAN olaraq dediyini etiraf etməyənə qədər, mən Aslan İsmayılov kod adlı Allahverdini ƏCİNNƏ adlandıracam və kimsə bunu təhqirə, jurnalist etikasının pozulmasına yoza bilməz.

Deməli, özünün dediyinə görə, həm Azərbaycanın Qazax rayonunda, həm də Gürcüstanın Qardabanio rayonunda 1958-ci ildə anadan olmuş ƏCİNNƏ 1975-89-cü illərdə, yəni gənclik çağında Rusiyada əsasən ermənilər yaşayan Krasnodar və Rostov diyarlarında yaşayıb.

Yəni, erkən yaşlarında YETİM qalmış (Allahın işidir, qarışmaq olmaz) Allahverdinin bütün psixologiyası ermənilərin içində formalaşıb və o, bu gün Azərbaycanda ƏCİNNƏ olaraq erməni psixologiyasından çıxış etməkdədir.

Gəlin, birlikdə baxaq:

ƏCİNNƏ odur ki, onun heç bir dostu yoxdur... Varsa, üzə çıxsın!

ƏCİNNƏ odur ki, hər zaman səfalət içindədir, bahalı mülkləri, maşınları olsa da, ağlayır...

ƏCİNNƏ odur ki, hər zaman məzlumdur... Azərbaycanda ağlamağı, sızlamağı, özünü yazıq, kimsəsiz, çarəsiz göstərməyi kimsə ondan yaxşı bacarmaz... Ay məni öldürəcəklər, asacaqlar, kəsəcəklər demirdimi?

ƏCİNNƏ odur ki, onun hər zaman gizli bir iddiası var, o bu iddiasını əsla açmaz, bölüşməz, paylaşmaz... amma prezident, deputat, ombudsman olmaq istər...

ƏCİNNƏ odur ki, o, güzgünün qarşısında tək durarkən, özünü çox böyük görər, yer üzünün aslanı, şiri, fili zənn edər, daim özünü aşmaq istər. Fazla sözə gərək yox, adını Allahverdidən “Aslan”a çevirməsini yada salın...

ƏCİNNƏ odur ki, özünü aşmaq üçün heç zaman özünə güvənməz, daim bir himayədar axtarışında olar. Özünün xüsusi ittihamçı olduğu məhkəməyə “tamaşaçı” toplamaq üçün xüsusi müraciətlə çıxış etməsini xatırlayın...

ƏCİNNƏ odur ki, tapdığı himayədara parazit kimi yapışar, ona heç nə vermədən, onun qanını sormaq istər... Bu ölkədə Aslan İsmayılov kod adlı Allahverdidən yarıyan bircə nəfər göstərin...

ƏCİNNƏ odur ki, onun üçün müqəddəs dəyər yoxdur, sadəcə, aşmaq istədiyi öz kimliyi var. Bir adam “Taleh Şahsuvarlı KİVDF-dən yardım alıb, hökumət ona iki dəfə ev verib, məhkəmədən yayındırmaq üçün müharibəyə aparılıb” deyəcək rahatlığa sahibsə, məsələ məlum deyilmi?

ƏCİNNƏ odur ki, daim mən yetimdən nə istəyirsiniz deyə, xəyali düşmənlər yaradıb... Bu ölkədə az qala hər kəs, hər qurum Aslan İsmayılov kod adlı Allahverdinin düşməni deyilmi?

ƏCİNNƏ odur ki, dövlətin ən ali ranqlı məmurlarını qoyuram hələ bir qırağa, hansısa rayon prokurorluğunun müstəntiqini “telefonumu açmır” deyə şantaj edə...

ƏCİNNƏ odur ki, bütün paxırları açıldığı, maskası cırıldığı, üzünə söylənən ittihamlara konkret cavab vermədiyi halda, özünü dünyanın mərkəzində görür, amma qüsura baxmayın, müvəqqəti maşa olmaqdan savayı bir işə yaramır...

Amma öz aramızdır, ƏCİNNƏnin beyni iti işləyir...

Taleh ŞAHSUVARLI