DSMF-nin şöbəsində qanun pozuntuları

29 İyul 2016 10:44 (UTC+04:00)

Palatadan AzNews.az-a verilən məlumata görə, şöbədə vətəndaşlara pensiya təyin edilməsi ilə bağlı 28925 iş və müavinətlərin təyin edilməsi ilə bağlı 1023 iş mövcud olub. Auditin aparıldığı dövrdə müavinətlərlə bağlı işlər tam olaraq, pensiya ilə bağlı işlər risk faktorları nəzərə alınmaqla və əsasən yeni təyin edilmiş işlər olmaqla seçmə üsulla araşdırılıb. Mövcud olan pensiya işlərinin 67,1%-ni əmək pensiyaları, 24,7%-ni əlilliyə görə və 8,2%-ni isə ailə başçısını itirməyə görə pensiyalar təşkil edib. Müavinətlərin tərkibində isə dəfn üçün, uşağın doğulmasına görə birdəfəlik və hamiləliyə görə müavinətlərin xüsusi çəkisi müvafiq olaraq 87,6%, 12,0% və 0,4% olub.

Məcburi dövlət sosial sığorta haqları üzrə ödəmələrin yığılması istiqamətində fəaliyyətin araşdırılması ilə müəyyən olunub ki, şöbə tərəfindən məcburi dövlət sosial sığorta haqları üzrə proqnozlar tam icra edilməyib, bir sıra hallarda sahibkarlıqla məşğul olan fiziki şəxslər üzrə məcburi dövlət sosial sığorta haqlarının, maliyyə sanksiyalarının hesablanılması düzgün həyata keçirilməyib, 6 halda əsas fəaliyyət növünün düzgün uçota alınmaması, 26 halda isə fiziki şəxslərlə hesablaşmaların düzgün aparılmaması səbəbindən məcburi dövlət sosial sığorta haqları az hesablanılıb, 8 fiziki şəxsin işçilərinin, məhkəmə qətnaməsi ilə təmin edilmiş 33 fiziki şəxsin işçilərinin əmək haqqı fondu üzrə məcburi dövlət sosial sığorta haqları müvafiq hesabatlara bərpa edilməyib, 108 fiziki şəxs üzrə hesabatların vaxtında təqdim olunmamasına görə maliyyə sanksiyası tətbiq olunmayıb.

Bəzi sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul olan fiziki şəxslərə sosial sığorta nömrələrinin verilməməsi və ya verilmiş sosial sığorta nömrələrinin fərdi uçot bazasına işlənilməməsi səbəbindən yığım hesabına toplanmış vəsait müvafiq hesabatlara daxil edilməyıb, məcburi dövlət sosial sığorta haqları üzrə debitor borclarının bağlanılması istiqamətində qanunvericiliklə müəyyən edilmiş zəruri tədbirlərdən tam istifadə olunmayıb.

Şöbə tərəfindən əmək pensiyalarının təyin edilməsi üçün sənədlərin qəbulu, baxılması və pensiya məbləğinin hesablanılması prosesində qanunvericiliyin tələblərinə tam əməl olunmayıb, auditin əhatə etdiyi dövrdə təyin edilmiş pensiya işləri üzrə 54 halda pensiya artıq, 4 halda isə əskik ödənilib, 10 halda pensiyaya hüquq verən sığorta stajı tam araşdırılmadan pensiya təyin edilib, işləməyən əlil kimi əmək pensiyasını tam məbləğdə alan, lakin faktiki sahibkarlıq və əmək fəaliyyəti ilə məşğul olan 10 fiziki şəxsə və fiziki şəxslərin 12 işçisinə artıq pensiya ödənilib.

Şöbə və Azərbaycan Respublikası Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin Suraxanı rayon Əhalinin Sosial Müdafiəsi Mərkəzi (Mərkəz) üzrə məlumat bazasının üzləşdirilməsi nəticəsində müəyyən olunub ki, Mərkəzdən uşaqlarına görə sosial müavinət almasına baxmayaraq 18 şəxsə həmin ailə üzvlərinə görə pensiyanın baza hissəsinə müvafiq əlavələrin də hesablanılması səbəbindən artıq pensiya ödənilib, Mərkəzdən müharibə iştirakçısı kimi kommunal, nəqliyyat və digər xidmətlərə görə sosial müavinət alan 7 nəfərə və sağlamlıq imkanları məhdud uşaqlarına görə sosial müavinət alan 2 nəfərə sonradan Şöbədə əmək pensiyası təyin edilib, nəticədə sosial müavinət hüququnun itirilməsinə görə dövlət büdcəsinin vəsaitləri hesabına artıq müavinət ödənilib.

İşləməyən pensiyaçıların dəfn xərcləri üzrə 1 halda artıq, 19 halda isə əskik müavinət ödənişləri aparılıb, sığortaedənlər tərəfindən mövcud qanunvericiliyə əməl edilməməsi səbəbindən 17 halda artıq müavinət ödənilib.

Hesablama Palatasının Kollegiyası müəyyən edilmiş digər nöqsanların qısa müddət ərzində DSMF Suraxanı rayon şöbəsi tərəfindən aradan qaldırılması, həmçinin nöqsanlara yol vermiş vəzifəli şəxslərin Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyi ilə nəzərdə tutulmuş qaydada məsuliyyətə cəlb edilməsi barədə qərar qəbul edib, icra olunması və həyata keçirilmiş tədbirlər barədə Hesablama Palatasına məlumat verilməsi məqsədilə müvafiq Təqdimat Şöbəyə göndərilib.

Auditin nəticələri ilə bağlı Milli Məclisə məlumat verilib.