Azərbaycanın İxracın və İnvestisiyaların Təşviqi Agentliyi (AZPROMO) ilə Almaniya arasında iqtisadi əməkdaşlığın dərinləşdirilməsi istiqamətində son addımlar, xüsusilə 2025-ci ildə keçirilən "Alman-Azərbaycan İxracın Maliyyələşdirilməsi Konfransı" çərçivəsində verilən bəyanatlar, iki ölkə arasında iqtisadi əlaqələrin yeni mərhələyə qədəm qoyduğunu göstərir. AZPROMO-nun icraçı direktorunun müşaviri Sevil Yəhyayevanın çıxışı bu istiqamətdə dövlətin investisiya təşviqi siyasətinin strateji xəttini və beynəlxalq tərəfdaşlarla əməkdaşlıq mexanizmlərini bir daha təsdiqlədi. Xüsusilə, yerli və xarici tərəfdaşların birləşdirilməsi, investorlara dövlət orqanları ilə əlaqədə dəstək göstərilməsi və uğurlu investisiya layihələrinin həyata keçirilməsi bu siyasətin konkret nəticələrini ortaya qoyur.
Qlobal iqtisadi tendensiyaların fonunda Azərbaycanın investisiya mühiti son illərdə regional sabitlik, infrastrukturun sürətli inkişafı və enerji sektorunda transformasiya ilə xarakterizə olunur. Avropa ölkələri, xüsusilə Almaniya üçün Azərbaycan bu gün yalnız enerji resurslarının ixracatçısı deyil, həm də Cənubi Qafqazda etibarlı istehsal və logistika mərkəzi kimi diqqət mərkəzinə çevrilir. Sevil Yəhyayevanın qeyd etdiyi kimi, Çin şirkətinin Sumqayıt Kimya Sənaye Parkında keramika plitələri istehsalına yatırdığı 5 milyon dollarlıq sərmayə Azərbaycanın sənaye potensialının artdığını göstərir. Bu, bir tərəfdən yerli istehsalın güclənməsinə, digər tərəfdən isə qeyri-neft ixracının struktur baxımından daha dayanıqlı olmasına xidmət edir. Əlavə olaraq, Şəkidə bərpa olunan şərab zavodu nümunəsi kənd təsərrüfatı və emal sənayesində xarici sərmayənin inteqrasiya oluna biləcəyini nümayiş etdirir. "Made in Azerbaijan" brendinin altında ixrac olunan məhsulların artması həm də ölkənin brend siyasətinin real nəticəyə çevrildiyini təsdiqləyir.
Qlobal müstəvidə investisiya təşviqi mexanizmləri getdikcə rəqabət mühitinə çevrilir. Hər bir ölkə yalnız sərfəli vergi və inzibati şəraitlə deyil, həm də institusional etibarla investorları cəlb etməyə çalışır. Azərbaycan bu istiqamətdə son illərdə ardıcıl institusional islahatlar həyata keçirib. AZPROMO-nun 2024-cü ildə Nazirlər Kabineti tərəfindən təsdiqlənən xidmət siyahısı da məhz bu sistemli yanaşmanın tərkib hissəsidir. Agentliyin həm dövlət, həm özəl sektorla əlaqə funksiyası bir növ “koordinasiya platforması” kimi fəaliyyət göstərir ki, bu da qərarların çevik icrasını və layihələrin daha az bürokratik maneələrlə üzləşməsini təmin edir. Belə yanaşma beynəlxalq investorlarda inam mühitini gücləndirir və Azərbaycanın regional investisiya xəritəsindəki mövqeyini möhkəmləndirir.
Bununla yanaşı, Azərbaycanın enerji siyasətində yaşıl keçidə yönəlməsi və bərpa olunan enerji layihələrinə açıq dəstək göstərməsi iqtisadi diversifikasiyanın yeni mərhələsidir. Yarım milyard dollarlıq günəş və külək stansiyalarının inşası həm enerji təhlükəsizliyini möhkəmləndirir, həm də ixrac portfelinə ekoloji dayanıqlı məhsul və texnologiyaların daxil edilməsinə şərait yaradır. Bu, Avropa İttifaqının Yaşıl Razılaşma siyasəti ilə uzlaşdığı üçün Almaniya kimi tərəfdaş ölkələr üçün Azərbaycanın investisiya cəlbediciliyini artırır. Bu çərçivədə hidrogen istehsalı, suyun təmizlənməsi və duzsuzlaşdırılması kimi sahələrin yol xəritəsinə daxil edilməsi Azərbaycanın yalnız resurs ixracatçısı deyil, innovativ texnoloji bazaya malik tərəfdaş kimi tanınmasına xidmət edir.
İmzalanan yeni 2025–2026-cı illər əməkdaşlıq yol xəritəsi isə strateji baxımdan mühüm sənəddir. O, elektrobus yığımı və dəmir yolu infrastrukturunun modernləşdirilməsindən tutmuş səhiyyə və kənd təsərrüfatına qədər müxtəlif sektorlarda birgə layihələrin reallaşdırılmasını nəzərdə tutur. Bu, Azərbaycan iqtisadiyyatının yalnız enerji və tikinti sektoru ilə deyil, eyni zamanda texnologiya, nəqliyyat və yaşıl sənaye kimi sahələrlə də inteqrasiyaya doğru irəlilədiyini göstərir. Həm də bu istiqamətlər Almaniya sənaye ekosistemi üçün prioritet sayılan sahələrlə üst-üstə düşür ki, bu da tərəfdaşlığın uzunmüddətli və qarşılıqlı faydalı xarakter daşıyacağını göstərir.
Ümumilikdə, AZPROMO-nun fəaliyyəti Azərbaycanın qlobal iqtisadi sistemdə inteqrasiyasını təkcə xarici sərmayələrin cəlbi baxımından deyil, həm də iqtisadi diplomatiya aləti kimi formalaşdırır. Əgər keçmiş illərdə ölkənin ixrac siyasəti əsasən enerji resurslarına əsaslanırdısa, indi məqsəd həmin resurslardan əldə olunan potensialı qeyri-neft sektorunun inkişafına yönəltməkdir. Bu baxımdan, Almaniya ilə əməkdaşlıq həm texnologiya transferi, həm də bazar inteqrasiyası üçün mühüm platformadır. Faktiki nəticələr göstərir ki, Azərbaycanın iqtisadi diplomatiyası artıq təkcə region daxilində deyil, Avropa iqtisadi məkanında da praktik və qarşılıqlı faydalı tərəfdaşlıq modelinə çevrilməkdədir.
Nuray,
Aznews.az