TQDK-nın gündəmi silkələyən statistikası - Ekspertdən açıqlama

3 İyun 2015 11:16 (UTC+04:00)
Qeyd edək ki, TQDK-nın açıqladığı siyahıda nəticələr heç də ürəkaçan deyil və həmin statistikaya görə, məzunların böyük əksəriyyəti aşağı nəticə əldə edib.


Beləliklə, I ixtisas qrupu üzrə imtahanda 11874 abituriyent iştirak etsə də, onlardan 10911 nəfər 0-200 bal intervalında nəticə əldə edib. Bu da iştirakçıların 91.89 faizi deməkdir. 600-dən yuxarı bal toplayanların sayı isə 4 nəfər olub və və maksimal nəticə 647 baldır.

II ixtisas qrupu üzrə imtahanda 7224 nəfər iştirak etsə də, 6107 nəfər 0-200 bal toplayıb. Bu da iştirakçıların 84.54 faizi deməkdir. 2 nəfər 600-dən yuxarı bal toplayıb, maksimal nəticə 614 bal olub.

III ixtisas qrupu üzrə imtahanda 7812 abituriyentdən 5878-i 0-200 bal yığıb ki, bu da iştirakçıların 75.24 faizi deməkdir. Bu qrupda 600-dən yuxarı bal toplayanların sayı isə 10 nəfər olub və maksimal nəticə 680 baldır.

IV ixtisas qrupu üzrə imtahanda 2094 nəfər iştirak etsə də, 1859 nəfəri 0-200 bal intervalında nəticə əldə edib ki, bu da iştirakçıların 88.78 faizi deməkdir. 600-dən yuxarı bal toplayanların sayı isə 10 nəfər olub və maksimal nəticə 670 baldır.

Təhsil eksperti Şahlar Əsgərov "Qafqazinfo"ya açıqlamasında bildirib ki, bəzən bilərəkdən və ya bilməyərəkdən bir şey unudulur ki, bu məzunlar adından da göründüyü kimi, əvvəlki illərdə ümumtəhsil məktəblərini bitiriblər:

"Təbii ki, onlar məktəbi bitirdikləri illərdə əldə etdikləri imtahan göstəricilər yüksək olsaydı elə həmin vaxtda ali məktəblərə qəbul olunardılar.

Bəs orta məktəbi 2, 3, 4, 5 və daha çox il bundan öncə bitirən gəncin indiki anlamda bilik göstəricisinə daha çox kim cavabdeh olmalıdır? Məktəb, yoxsa məzunun özünün fərdi hazırlığı? Əlbəttə ki, sualın çox sadə cavabı var. Burada adi məntiqlə düşünən insan üçün bir şey aydındır ki, əvvəlki illərdə məktəbi TQDK-nın meyarı ilə desək, 0-200 intervalında bal toplayan gənc 2, 3 il sonra vunderkind olmayacaq, əksinə köhnə baqajla bilik göstəricisinin kiçik istisnalarla daha aşağı olmasa təbiidir. Bu statistika ilə təhsilin inkişafına ümumi diaqnoz qoymaq məntiqi düşüncənin məhsulu ola bilməz və subyektiv rəy hesab oluna bilər.

Bir neçə il öncə orta məktəbi bitirib ali məktəblərə girməyənlərin bugünkü biliyinə əsaslanıb təhsilin bugünkü səviyyəsi haqqında nəticə çıxarmaq qüsurludur".