• Toplum
  • 15 Avqust 22:12
  •  1 000

Bakı metrosunda yeni tunel layihəsi: hərəkət intervalları minimuma enəcək - ŞƏRH

Bakı Metropoliteninin “Cəfər Cabbarlı–Nizami” mənzilini birləşdirəcək yeni tunel layihəsinin icrasına hazırlıq işlərinin başlaması paytaxtın nəqliyyat strategiyasının mühüm mərhələsidir. Bu addım 2025–2030-cu illər üçün Dövlət Proqramı çərçivəsində metro xətlərinin ayrılması və hərəkət intervallarının optimallaşdırılması planının bir hissəsi kimi reallaşır. Layihənin başlanğıc mərhələsi 200 metrə yaxın tunelin inşasına yönəlib və işlər elə planlaşdırılıb ki, “28 May” stansiyasının fəaliyyəti, yerüstü nəqliyyatın hərəkəti və ətraf ərazilərdəki nəqliyyat axınına maneə yaranmasın. Ağır geoloji şəraitdə aparılan qazma işlərinin texniki təhlükəsizlik tələblərinə uyğun şəkildə həyata keçirilməsi layihənin davamlılığı və etibarlılığı üçün əsas faktorlardan biridir.

Metro xətlərinin ayrılması şəhər nəqliyyatında yüklənmənin azaldılması və hərəkət ritminin sabitləşdirilməsi baxımından əhəmiyyətli təsir göstərəcək. Hal-hazırda “Dərnəgül–28 May” və “İçərişəhər–28 May” sahələrində 4 dəqiqədən yuxarı intervallar sərnişin axınının pik saatlarda sıxlaşmasına səbəb olur. Layihənin tamamlanmasından sonra bu intervalların minimum həddə endirilməsi, həm təhlükəsizlik, həm də sərnişin məmnuniyyəti baxımından böyük irəliləyiş deməkdir. Xüsusilə şəhər mərkəzi istiqamətində hərəkət edən qatarların daha tez-tez və ritmik şəkildə işləməsi ictimai nəqliyyata olan tələbi artıracaq və fərdi avtomobil istifadəsini azaldacaq.

İnfrastrukturun bu cür optimallaşdırılması yalnız nəqliyyat səmərəliliyini deyil, həm də şəhər iqtisadiyyatını stimullaşdırır. Dünya Bankı və digər beynəlxalq nəqliyyat araşdırmalarına əsasən, metro sistemlərində hərəkət intervallarının 20 faiz yaxşılaşdırılması sərnişin sayını orta hesabla 10–15 faiz artırır ki, bu da illik gəlirlərin artımı və əməliyyat xərclərinin daha effektiv qarşılanması ilə nəticələnir. Bakı kimi sürətlə böyüyən metropolislərdə bu cür layihələr həm də şəhərin mobillik planlarının reallaşmasına, ekoloji yüklənmənin azalmasına və sosial rifahın artmasına xidmət edir.

Əlavə olaraq, bu layihənin icrası, paytaxtın digər metro xətləri ilə əlaqələndirilmiş inteqrasiya modelini dəstəkləyir. Bu isə uzunmüddətli perspektivdə şəhərin ictimai nəqliyyat şəbəkəsinin vahid sistem altında optimallaşdırılmasına imkan yaradacaq. Mərhələli icra strategiyası maliyyə resurslarının daha səmərəli istifadəsini təmin edir və texniki riskləri minimuma endirir. Beləliklə, “Cəfər Cabbarlı–Nizami” tunelinin inşası yalnız mühəndislik baxımından deyil, həm də şəhər planlaması və iqtisadi fayda baxımından strateji layihə statusu daşıyır.

Nuray,
Aznews.az