“Çağrı mərkəzinə gələn istənilən müraciətiniz qeydiyyata alınır və problem varsa aradan qaldırılması üçün mümkün tapşırıqlar verilir”. “Çağrı mərkəzinə gələn istənilən müraciətiniz qeydiyyata alınır və problem varsa aradan qaldırılması üçün mümkün tapşırıqlar verilir”.

“Baku-Bus”dan kobud sürücülərlə bağlı - Açıqlama

“Çağrı mərkəzinə gələn istənilən müraciətiniz qeydiyyata alınır və problem varsa aradan qaldırılması üçün mümkün tapşırıqlar verilir”.


Bu barədə "Baku Bus"un mətbuat xidmətinin rəhbəri Nuridə Allahyarova məlumat verib:

"Ən çox gələn iradlar arasında sürücülərin kobud davranış qaydaları barədə məlumatlar yer tutur. Biz də zaman-zaman bunun şahidi oluruq. Əgər sürücü kobudluq edirsə bu onun səhvidir. Və oturacağının arxa şüşəsində onun adı və soyadı yazılan lövhə asılıb.
Həmin adı *4242-yə təqdim edin və əmin olun, bu kimin isə çörəyinə bais olmaq deyil, yüksək xidmət üçün birlikdə əməkdaşlığımız deməkdir. "Baku-Bus" olaraq xidmətinizdəyik!"


Avtosfer.az