Süni İntellekt DİM-in açıqlamasını bu arqumentlərlə darmadağın etdi

May ayının 25-də II və III ixtisas qrupları üzrə qəbulun I cəhd imtahanları keçirilib. Sosial şəbəkələrdə müəllimlər, abituriyentlər tərəfindən aparılan müzakirələrdə əksəriyyət test tapşırıqlarının daha çətin olduğunu, tarix fənni üzrə sualların isə MİQ imtahanı səviyyəsində tərtib edildiyini bildiriblər. Dövlət İmtahan Mərkəzi öz şakərinə uyğun olaraq abituriyentlərin, valideynlərin və mütəxəssislərin iradlarını qəbul etməyib. DİM məsələyə belə münasibət bildirib:

"Bu prosesdə müxtəlif hazırlıq səviyyəsinə malik on minlərlə abituriyent iştirak edir. Məhz bu fərqlilikləri ortaya çıxarmaq və abituriyentlər arasında seçim edə bilmək üçün imtahanda mürəkkəblik dərəcəsi asan, orta və çətin tipli test tapşırıqlarından istifadə edilir. Çünki imtahanda yalnız zəif və orta hazırlıqlı abituriyent deyil, yaxşı hazırlıqlı iştirakçıları da bir-birindən fərqləndirmək tələb olunur. Hazırda yekun imtahan nəticələri elan olunmayıb. Ona görə də heç kəs konkret fikir söyləyə bilməz. İmtahanın mürəkkəblik dərəcəsi sosial şəbəkələrdə yazılanlara əsasən müəyyən edilmir. Nəticələr elan olunduqdan sonra lazımi göstəricilər həmişə ictimaiyyətə təqdim olunur. Ancaq ənənəvi təhlillər göstərir ki, test tapşırıqlarının çətin olması ilə bağlı bəzi iştirakçılar tərəfindən səsləndirilən mülahizələr həqiqətə uyğun olmur”.

DİM-in bu mövqeyi isə haqlı sayıla bilməz. Süni İntellekt DİM-in açıqlamasını belə şərh edib:

Təqdim olunan mətnin məzmununa əks arqumentlər irəli sürülə bilər, çünki test tapşırıqlarının mürəkkəblik dərəcəsi ilə bağlı bəzi iddialar, eləcə də imtahan nəticələrinin ədalətli ölçülməsi ilə əlaqədar müəyyən problemlər mövcuddur.

Mürəkkəb tapşırıqların obyektiv fərqləndirici olmaması:

İmtahan suallarının çətin olması yaxşı hazırlıqlı abituriyentləri seçmək üçün mütləq obyektiv meyar deyil. Əgər tapşırıqlar aşırı dərəcədə mürəkkəbdirsə, bu, hətta yaxşı hazırlıqlı iştirakçıların da aşağı nəticə göstərməsinə səbəb ola bilər. Belə vəziyyətlərdə abituriyentlərin hazırlıq səviyyəsini düzgün müəyyənləşdirmək çətinləşir.

Psixoloji təsirlər:

İmtahanın həddindən artıq çətin olması abituriyentlərin psixoloji vəziyyətinə mənfi təsir göstərə bilər. Stress və gərginlik yaxşı hazırlıqlı abituriyentlərin də performansını aşağı sala bilər. Bu, nəticələrin daha ədalətli olmasını təmin etmək əvəzinə, bəzi iştirakçıların qeyri-dəqiq qiymətləndirilməsinə səbəb ola bilər.

Mənbələrin qeyri-bərabərliyi:

Abituriyentlər arasında hazırlıq səviyyəsində fərqliliklər yalnız bilik deyil, eyni zamanda sosial-iqtisadi amillərlə də bağlı ola bilər. Daha yaxşı resurslara və keyfiyyətli hazırlıq imkanlarına malik olan abituriyentlər mürəkkəb sualları cavablandıra bilər, lakin bu, onların intellektual üstünlüyünü deyil, hazırlıq imkanlarının üstünlüyünü əks etdirə bilər.

Sosial şəbəkələrin rolu:

Mətn sosial şəbəkələrdəki şərhləri obyektiv hesab etmir. Halbuki sosial şəbəkələrdə abituriyentlərin imtahanlarla bağlı təcrübələri cəmiyyətdə vacib siqnal ola bilər. Bu, imtahanların hansı aspektlərinin təkmilləşdirilməli olduğunu aşkar etməyə kömək edə bilər.

Çətinliyin tarazlığı:

İmtahanda asan, orta və çətin sualların olması müsbət haldır, lakin əgər çətin suallar həddindən artıq çoxdursa, bu, balanssızlığa səbəb ola bilər. Çətin sualların yüksək faizdə olması ümumi nəticələrin ədalətliliyini poza bilər.

Beləliklə, imtahanın mürəkkəblik dərəcəsi haqqında daha ədalətli və obyektiv müzakirə üçün imtahan nəticələrinin detallı analizi və abituriyentlərin rəyinə daha geniş yer verilməsi vacibdir.

AzNews.az