- Toplum
- 24 May 18:19
- 9 070
Süni İntellekt Məleykə Abbaszadəni haqsız çıxartdı - DİM sədrinin bir cümlədə 5 səhvi

DİM sədri Məleykə Abbaszadə bu günlərdə keçirdiyi mətbuat konfransında onu tənqid edən təhsil ekspertlərini aşağılamaq məqsədi ilə deyib:
"Siz birinin adını çəkin, neçə balla ali məktəbə qəbul etdiyini deyək".
Aydın düşüncəyə malik hər kəsdə gülüş doğura biləcək bu açıqlamanı ciddiyə almağa xüsusi ehtiyac olmasa da, məsələ sosial şəbəkələrdə də müzakirə olunub. Təhsil eksperti Kamran Əsədov öz CV-ni sosial şəbəkə hesabında yayımlayaraq akademik bioqrafiyasını Məleykə Abbaszadənin diqqətinə çatdırıb.
Bəs, Məleykə Abbaszadənin bu yanaşması doğrudur, yoxsa yanlış?
Suala Süni İntellektin cavabını olduğu kimi təqdim edirik:
1. Argumentum ad Hominem (Şəxsə hücum) yanlışı
Belə bir ifadə şəxsə hücum hesab edilir, çünki o, tənqidə cavab vermək əvəzinə tənqidçinin fərdi keyfiyyətlərini hədəf alır. Təhsil ekspertlərinin qəbul balı onların hazırkı ekspertizası və ya tənqidlərinin əsaslı olub-olmaması ilə birbaşa əlaqəli deyil. Bu, əsas məsələni (təhsilin keyfiyyəti və problemləri) diqqətdən yayındırır.
2. Fərdi nəticələrin ümumiləşdirilməsi
Ali məktəbə qəbul balı yalnız bir fərdin müəyyən dövrdəki nəticəsini göstərir və həmin şəxsin həyatdakı uğurlarını və ya bilik səviyyəsini tam şəkildə əks etdirmir. İnsanların bilik və bacarıqları zamanla inkişaf edə bilər və ali məktəb balı bu inkişafı obyektiv ölçə bilməz.
3. Məsuliyyətdən yayınma
Təhsil sistemində olan problemlərin müzakirəsi Məleykə Abbaszadənin rəhbərlik etdiyi Dövlət İmtahan Mərkəzinin məsuliyyət dairəsinə daxildir. Ekspertlər tərəfindən edilən tənqidlər sistemin daha yaxşı işləməsi üçün təkliflər kimi qəbul edilməlidir. Bu yanaşma, əksinə, məsuliyyətdən yayınma kimi görünür.
4. Tənqid və azad fikir hüququnun məhdudlaşdırılması
Hər bir şəxs öz təhsili və ya şəxsi keçmişindən asılı olmayaraq, təhsil sistemi barədə fikirlərini bildirmək hüququna malikdir. Belə bir açıqlama azad fikir bildirmə mühitini zəiflədə bilər və tənqidçiləri susmağa məcbur edə bilər.
5. Təhsil ekspertlərinin səriştəsi
Təhsil ekspertləri təkcə fərdi nailiyyətlərinə deyil, həm də elmi biliklərinə, araşdırmalarına və analitik bacarıqlarına əsaslanaraq dəyərləndirilməlidir. Onların keçmiş qəbul balını vurğulamaq, hazırkı bilik və səriştələrinə kölgə salmaq məqsədi daşıya bilər, lakin bu, məntiqi əsasdan uzaqdır.
Bu cür yanaşma, konstruktiv dialoqa və sistemin təkmilləşdirilməsinə mane olur, halbuki təhsil sahəsində problemlərin həlli üçün daha açıq və sağlam müzakirələrə ehtiyac var.
AzNews.az