Bu qidalar yuxu gətirir

1 stəkan qoz yemək kifayətdir...

Bəzi qidalar tərkibindəki seratonin və melatonin kimi maddələr sayəsində yuxuya getməyinizi və sağlam bir yuxu yatmağınızı rahatlaşdırır.

AzNews.az həmin qidaları təqdim edir:

Qoz

Təbii melatonin mənbəyi olan qoz da yuxu üçün sizə yardım edə bilər.Axşam yeməyindən sonra 1 stəkan qoz yemək kifayətdir.

Süd

Əsas da lazımlı protein tərkibi və triptofan aminoasidin ilə zəngin olması rahat yatmağınıza kömək edəcək. Yatmazdan əvvəl ilıq içilən südün triptofan tərkibi daha yüksək olacağından sizin tez bir zamanda yuxuya getməyinizə səbəb olacaq.

Banan

Tərkibində olan magnezium və potasium ilə əzələlərin dartınıb rahatlamasına səbəb olur.

Yulaf

Rahat bir yuxu üçün tərkibindəki kalsium və maqneziumla önəmli olan yulaf eyni zamanda tərkibindəki melatonin hormonu ilə də vücudun yenilənməsini gerçəkləşdirir.

Səidə Nurməmmədli
AzNews.az