- İşin içi
- 15:52
- 1 340
ADY-nin yükdaşımalarında beynəlxalq artım, daxili və tranzit daşımalarında azalma qeydə alınıb

Bu ilin ilk yarısında “Azərbaycan Dəmir Yolları” Qapalı Səhmdar Cəmiyyəti (ADY) tərəfindən 8 milyon 442,2 min ton yük daşınıb ki, bu da ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 9,4 faiz və ya 874,5 min ton azdır. Şirkətin məlumatına görə, beynəlxalq yük daşımalarında artım müşahidə olunub — 3 milyon 861,4 min ton yük daşınaraq ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 4,6 faiz çox nəticə əldə edilib. Lakin tranzit yük daşımaları 16,9 faiz azalaraq 3 milyon 267,2 min ton, daxili yük daşımaları isə 22,4 faiz azalaraq 1 milyon 313,6 min ton təşkil edib.
Bu statistika bir tərəfdən Azərbaycanın beynəlxalq nəqliyyat əlaqələrində mövqeyinin gücləndiyini göstərir, digər tərəfdən isə daxili və tranzit yüklərin azalması iqtisadi və logistik faktorların təsirindən xəbər verir. Tranzit daşımaların azalması bölgədəki geosiyasi dəyişikliklər, alternativ marşrutların istifadəsi və ya müəyyən ölkələrlə ticarət həcmlərinin dəyişməsi ilə əlaqəli ola bilər. Daxili yük daşımalarının azalması isə ölkədaxili istehsal həcmlərinin, xüsusilə ağır sənaye və tikinti sektorlarının fəaliyyət tempinin aşağı düşməsi ilə bağlı ola bilər.
Ekspertlər hesab edirlər ki, beynəlxalq yükdaşımaların artması Azərbaycanın Şərq-Qərb və Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizlərində strateji mövqeyini möhkəmləndirir. Xüsusilə Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xətti və Bakı Beynəlxalq Dəniz Ticarət Limanı kimi infrastruktur layihələrinin bu artıma müsbət təsir göstərdiyi bildirilir. Bununla belə, daxili və tranzit daşımalar üzrə azalma tendensiyası diqqətlə izlənilməli və logistik strategiyada müvafiq düzəlişlər edilməlidir.
Ümumilikdə, 2025-ci ilin ilk yarısının nəticələri göstərir ki, ADY beynəlxalq bazarlarda mövqelərini qoruyur və hətta gücləndirir, lakin daxili və tranzit yüklərdəki geriləmə bu sahədə əlavə tədbirlərin görülməsini zəruri edir. Azərbaycanın regional nəqliyyat mərkəzi kimi rolunu daha da artırmaq üçün yeni logistik həllər, rəqabətədavamlı tarif siyasəti və tranzit marşrutların cəlbediciliyinin yüksəldilməsi vacib hesab olunur.
AzNews.az