• Toplum
  • 30 İyul 16:15
  •  2 279

Müəllimlərin işə qəbulunda yeni yanaşma: Yaşayış yerinə uyğun seçim sistemə nə vəd edir?

Əmək bazarının və təhsil sisteminin inkişafı istiqamətində atılan mühüm addımlardan biri olan müəllimlərin işə qəbulu prosesində yeni mərhələyə qədəm qoyulub. Məktəbəqədər və Ümumi Təhsil üzrə Dövlət Agentliyi tərəfindən verilən məlumata əsasən, 2025-ci ildən etibarən vakansiya seçim mərhələsində namizədlərin faktiki yaşayış yerinə uyğun olaraq yerləşdirilməsinə üstünlük veriləcək. Bu yenilik təhsilin keyfiyyətinin artırılması, kadr dövriyyəsinin azaldılması və müəllimlərin sosial rifahının yüksəldilməsi istiqamətində mühüm rol oynayacaq.

Agentliyin Ümumi təhsilin təşkili şöbəsinin müdir müavini Nurlan İsmayılbəylinin sözlərinə görə, faktiki yaşayış yeri ilə iş yerinin uyğunlaşdırılması müəllimlərin yeni mühitə adaptasiya prosesini sürətləndirəcək və işə daha motivasiyalı şəkildə başlamasına şərait yaradacaq. Eyni zamanda bu yanaşma, təhsil müəssisələrində vakant yerlərin daha effektiv və dayanıqlı şəkildə tutulmasına xidmət edəcək. Son illərin təhlilləri göstərir ki, yerləşdirmə mərhələsində yaşayış yeri ilə vakansiya yerinin uyğun olmaması səbəbindən 1867 nəfər namizəd təyin olunduğu vəzifədən imtina edib. Bu, həm resurs itkisinə, həm də təhsil müəssisələrində müəllim çatışmazlığının dərinləşməsinə səbəb olur. Yeni sistem bu cür halların qarşısının alınmasına yönəlib.

Faktiki yaşayış yerinə əsaslanan yerləşdirmə modeli xüsusilə bölgələr üçün daha əlverişli hesab olunur. Çünki bu yanaşma ucqar kənd və rayonlarda müəllim çatışmazlığını qismən aradan qaldıra bilər. Bölgədə yaşayan namizədlərin həmin ərazidə yerləşdirilməsi onların ailədən uzaq düşmədən, əlavə yaşayış və nəqliyyat xərcləri çəkmədən işləməsinə imkan verəcək. Beləliklə, müəllimlərin həyat keyfiyyəti artacaq, işə davamiyyət yüksələcək və dərs prosesində fasilələr azalacaq.

Bu yenilik müəllimlərin rifahı ilə yanaşı, təhsil müəssisələrinin sabitliyinə və idarəetməsinə də fayda verəcək. Davamlı kadr axını təhsil prosesinə mənfi təsir göstərdiyindən, müəllimin uzunmüddətli fəaliyyət göstərməsi, həm şagirdlərdə inam hissi yaradır, həm də məktəbin təlim-tərbiyə strategiyasının daha sistemli şəkildə həyata keçirilməsini təmin edir.

Bununla belə, bəzi hallarda yeniliyin əks təsirləri də mümkündür. Məsələn, yaşayış yeri üzrə yerləşdirmə meyarı tətbiq edilərkən yüksək nəticə göstərən, lakin yaşayış yerindən uzaq bölgədə işləmək istəyən namizədlər müəyyən məhdudiyyətlərlə qarşılaşa bilər. Bu halda onların istədikləri məktəbdə və ya rayonda yerləşmək şansı azalacaq. Eyni zamanda, bəzi təhsil müəssisələrində ehtiyac olan fənn üzrə ixtisaslı müəllim tapılmadıqda yerləşdirmə zamanı boşluq qalma riski də mövcuddur. Bu səbəbdən, sistemin tətbiqində balanslı yanaşma vacibdir və seçim zamanı digər meyarların da nəzərə alınması məqsədəuyğun olacaq.

Yekun olaraq qeyd etmək olar ki, müəllimlərin faktiki yaşayış yerinə uyğun yerləşdirilməsi təhsil sistemindəki idarəetmənin səmərəliliyini artırmaqla yanaşı, müəllimlərin şəxsi rifahını da gücləndirəcək. Bu, həm dövlətin sosial siyasətinə, həm də təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsinə mühüm töhfə verə bilər. Lakin prosesin uğurla həyata keçməsi üçün uyğun mexanizmlərin hazırlanması və mümkün istisna halların çevik şəkildə tənzimlənməsi zəruridir.

AzNews.az