- İşin içi
- 22 İyul 20:50
- 1 104
Qars-Dilucu dəmir yolu: Yaşıl maliyyə ilə regional inteqrasiya təşəbbüsü - ŞƏRH

Türkiyə Qars-Iğdır-Aralık-Dilucu dəmir yolu layihəsinin maliyyələşdirilməsi üçün təxminən 2,4 milyard avro həcmində "yaşıl maliyyə" cəlb edib. Bu maliyyələşdirmə beynəlxalq kreditorlar konsorsiumu ilə imzalanan saziş çərçivəsində, İsveç və Avstriyanın ixrac kredit agentliklərinin, eyni zamanda İslam İnkişaf Bankına bağlı qurumların dəstəyi ilə həyata keçirilib. Layihə Türkiyənin Nəqliyyat və İnfrastruktur Nazirliyi tərəfindən icra olunur və əsas məqsədi Türkiyə ilə Naxçıvan arasında dayanıqlı dəmir yolu bağlantısı yaratmaqdır.
Aznews.az şərh edir ki, bu təşəbbüs regionun nəqliyyat sisteminin strukturlaşdırılması baxımından mühüm strateji addım hesab oluna bilər. İlk növbədə, layihənin yaşıl maliyyə prinsiplərinə əsaslanaraq maliyyələşdirilməsi onun ekoloji dayanıqlılığa, karbon emissiyasının azaldılmasına və enerji səmərəliliyinə yönəlmiş hədəflərə uyğun qurulduğunu göstərir. Bu isə infrastruktur layihələrinin təkcə iqtisadi deyil, həm də ekoloji ölçülərlə qiymətləndirildiyi müasir qlobal maliyyə mühitinə inteqrasiyanın göstəricisidir.
Digər tərəfdən, 224 kilometrlik dəmir yolu xəttinin tikintisi yalnız nəqliyyat bağlantısını yaxşılaşdırmaqla kifayətlənmir, həm də regionda istehsal və logistika imkanlarının genişlənməsi üçün əlavə imkanlar yaradır. Qars və ətraf ərazilərin sənaye potensialının Naxçıvan və daha geniş coğrafiyalara çıxışı asanlaşacaq, bu da tranzit iqtisadiyyatının formalaşmasına töhfə verəcək. Türkiyənin 2028-ci ilədək bu layihəni tamamlamaq niyyəti isə mərhələli planlaşdırma və xarici maliyyə institutları ilə koordinasiyanın yüksək səviyyədə həyata keçirildiyini göstərir.
Təkcə bu layihə üzrə deyil, ümumilikdə Türkiyənin infrastruktur layihələri üçün bu il cəlb etdiyi xarici maliyyə resurslarının 6 milyard dollara çatması ölkənin investisiya portfelinin şaxələndirilməsi və xarici bazarlarda maliyyə etibarlılığının artması baxımından diqqətəlayiq göstəricidir. Qars-Iğdır-Aralık-Dilucu dəmir yolu xətti xüsusilə Zəngəzur dəhlizinə paralel olaraq nəzərdən keçirildikdə, daha geniş geosiyasi və regional ticarət axınları üçün alternativ marşrut kimi qiymətləndirilə bilər. Bu isə həm Azərbaycanın, həm də regionun iqtisadi təhlükəsizliyi və dayanıqlı ticarət əlaqələri üçün əlavə perspektivlər vəd edir.
Nuray,
Aznews.az