- İşin içi
- 23 Oktyabr 19:00
- 1 920
Gələn ildən Laçına müntəzəm uçuşlara başlanıla bilər - ŞƏRH
2026-cı ildən Laçın Beynəlxalq Hava Limanına müntəzəm reyslərin başlanması Azərbaycanın regional nəqliyyat infrastrukturunun inkişafında yeni mərhələyə keçid kimi qiymətləndirilə bilər. Büdcə zərfində bu məqsədlə 5,9 milyon manat vəsaitin ayrılması dövlətin Qarabağ və Şərqi Zəngəzur bölgələrinin iqtisadi inteqrasiyasına yönəlmiş siyasətinin davamı kimi diqqət çəkir. Sənəddə göstərilən subsidiyalar həm Laçın, həm də Füzuli hava limanlarının ilkin mərhələdə fəaliyyətinin dayanıqlılığını təmin etməyə, sərnişin axınını stimullaşdırmağa və regionda iqtisadi dövriyyəni artırmağa xidmət edəcək. Bu yanaşma təkcə aviasiya sektoruna dəstək deyil, həm də azad edilmiş ərazilərin iqtisadi-sosial dirçəlişi üçün mühüm infrastruktur təminatıdır.
Hava nəqliyyatının bu regionlarda bərpası, xüsusilə də Laçın kimi strateji bölgədə beynəlxalq hava limanının işə düşməsi, həm iqtisadi, həm də siyasi baxımdan çoxşaxəli təsirlərə malikdir. Laçın bölgəsi coğrafi mövqeyinə görə həm daxili logistik əlaqələrin, həm də Zəngəzur dəhlizi vasitəsilə beynəlxalq tranzitin mühüm halqasına çevrilə bilər. Müntəzəm reyslərin açılması həmin ərazilərə biznes və turizm marağını artırmaqla yanaşı, orada yeni xidmət sahələrinin, logistik və texniki təchizat infrastrukturunun formalaşmasını sürətləndirəcək. Bu isə regionda məşğulluğun və iqtisadi aktivliyin artmasına təkan verəcək.
Büdcədən ayrılan subsidiyanın mahiyyəti iqtisadi siyasətin strateji yönünü göstərir. İnfrastrukturun ilkin mərhələsində hava limanlarının xərclərinin bir hissəsinin dövlət tərəfindən qarşılanması normal praktikadır. Dünyanın bir çox ölkəsində, xüsusilə yeni və regional hava limanlarının fəaliyyətə başladığı dövrlərdə bu tip subsidiyalar hava daşımalarının dayanıqlı modelə keçməsi üçün tətbiq edilir. Məsələn, Avropa İttifaqı ölkələrində regional hava limanlarına dövlət dəstəyi müəyyən müddət üçün iqtisadi stimullaşdırma vasitəsi kimi istifadə olunur. Azərbaycanın bu modelə uyğun yanaşması həm beynəlxalq təcrübəyə əsaslanır, həm də yeni iqtisadi mərkəzlərin formalaşmasına hesablanıb.
Bu proses həmçinin milli aviasiya şirkəti olan "Azərbaycan Hava Yolları" QSC üçün də strateji əhəmiyyət daşıyır. Füzuli və Laçın kimi yeni marşrutlar şirkətin şəbəkə imkanlarını genişləndirir, eyni zamanda onun sosial-iqtisadi missiyasını gücləndirir. Bu cür layihələrdə məqsəd yalnız kommersiya mənfəəti deyil, həm də ölkə daxilində hərəkətlilik imkanlarını bərabərləşdirmək, regionlararası əlaqələri möhkəmləndirmək və sərhəd ərazilərinin iqtisadi cəlbediciliyini artırmaqdır. Dövlətin bu istiqamətdə maliyyə dəstəyi uzunmüddətli perspektivdə həmin hava limanlarının özünü təmin edən strukturlara çevrilməsini asanlaşdıracaq.
Eyni zamanda, Laçın Beynəlxalq Hava Limanının istismara verilməsi bölgənin turizm potensialı üçün də yeni imkanlar açacaq. Qarabağ və Şərqi Zəngəzur coğrafiyası təbii və mədəni irs baxımından zəngin olduğuna görə, hava əlaqələrinin qurulması bu resursların beynəlxalq turizm bazarına çıxarılmasını sürətləndirəcək. Bu da öz növbəsində mehmanxana, ictimai iaşə, nəqliyyat və xidmət sahələrində yerli sahibkarlar üçün yeni biznes imkanları yaradacaq. Beləliklə, Laçın aeroportu təkcə nəqliyyat mərkəzi deyil, həm də regional iqtisadi artımın katalizatoruna çevrilə bilər.
Bütün bu istiqamətlər ümumilikdə göstərir ki, 2026-cı ildən Laçın Beynəlxalq Hava Limanına reyslərin başlanması sadəcə infrastruktur layihəsi kimi deyil, Azərbaycanın postmünaqişə iqtisadiyyatında yeni dövrün simvolu kimi qiymətləndirilməlidir. Dövlətin bu sahəyə strateji yanaşması təkcə iqtisadiyyatın deyil, həm də milli birliyin və regionların inteqrasiyasının güclənməsinə xidmət edir. İnfrastrukturun planlı şəkildə inkişafı, müasir aviasiya standartlarına cavab verən hava limanlarının istifadəyə verilməsi və onların iqtisadi səmərəliliyinin dövlət səviyyəsində dəstəklənməsi Azərbaycanın uzunmüddətli inkişaf modelinin əsas sütunlarından birinə çevrilir.
Nuray,
Aznews.az