- İşin içi
- 17:17
- 895
Təhsildə peşəkarlığın ölçüsü: Bağça müdirləri diaqnostik qiymətləndirmədən keçəcək

Təhsil sistemində keyfiyyətin yüksəldilməsi, idarəetmə proseslərinin səmərəliliyinin artırılması və peşəkar kadr potensialının gücləndirilməsi istiqamətində həyata keçirilən islahatlar çərçivəsində məktəbəqədər təhsil müəssisələrinin rəhbərlərinin diaqnostik qiymətləndirilməsi mühüm əhəmiyyət kəsb edir. 25 oktyabr tarixində keçiriləcək bu qiymətləndirmə prosesi məktəbəqədər təhsil sisteminin təməl həlqələrindən biri olan uşaq bağçalarının idarəetmə keyfiyyətinin obyektiv şəkildə qiymətləndirilməsini və mövcud vəziyyətin təhlilini hədəfləyir. Təhsil İnstitutunun İnsan Resursları Mərkəzi tərəfindən təşkil olunan qiymətləndirmə həm fərdi bacarıqların, həm də idarəetmə səriştələrinin müəyyənləşdirilməsi məqsədi daşıyır.
Məktəbəqədər təhsil mərhələsi uşağın gələcək təhsil və sosial həyatının formalaşmasında həlledici rol oynayır. Bu mərhələdə düzgün idarəetmə, tədris mühitinin keyfiyyəti, pedaqoji yanaşmaların müasir tələblərə uyğunluğu və təhlükəsiz mühitin təmin edilməsi uşaqların psixoloji və intellektual inkişafı baxımından olduqca vacibdir. Buna görə də bağça rəhbərlərinin peşəkarlıq səviyyəsinin və idarəçilik qabiliyyətlərinin mütəmadi olaraq yoxlanılması təhsil sistemində məsuliyyətin artırılması və keyfiyyətin sabit şəkildə qorunması baxımından strateji addımdır.
Diaqnostik qiymətləndirmənin əsas məqsədlərindən biri təhsil müəssisələrinin rəhbərlərinin mövcud bilik və bacarıqlarının real vəziyyətini müəyyənləşdirmək, onların potensial inkişaf ehtiyaclarını aşkara çıxarmaqdır. Bu, gələcəkdə həyata keçiriləcək təlim proqramlarının, peşəkar inkişaf layihələrinin və idarəetmə mexanizmlərinin daha dəqiq planlaşdırılmasına imkan verəcək. Peşəkar qiymətləndirmə vasitəsilə əldə edilən nəticələr həm fərdi, həm də sistem səviyyəsində qərarların qəbuluna elmi əsaslar yaradacaq.
Qiymətləndirmə prosesi yalnız bilik səviyyəsinin yoxlanması ilə məhdudlaşmır. Burada rəhbərlərin təhsil menecmenti sahəsində analitik düşünmə qabiliyyəti, problemlərin həlli bacarığı, kollektivlə effektiv ünsiyyət qurma səriştəsi, valideynlərlə və yerli icmalarla əməkdaşlıq münasibətləri kimi vacib psixoloji və sosial bacarıqları da diqqət mərkəzindədir. Bu yanaşma, müasir təhsil idarəçiliyində texniki biliklərlə yanaşı liderlik, empatiya və strateji planlaşdırma kimi yumşaq bacarıqların da nə qədər mühüm olduğunu bir daha vurğulayır.
Məktəbəqədər təhsil müəssisələrinin rəhbərlərinin fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi həmçinin dövlət səviyyəsində təhsil islahatlarının uğur göstəricisi kimi də çıxış edir. Son illərdə təhsil sisteminin bütün pillələrində şəffaflığın artırılması, hesabatlılığın gücləndirilməsi və nəticəyönümlü idarəetmə modelinin formalaşdırılması prioritet istiqamətlərdən biridir. Bu kontekstdə diaqnostik qiymətləndirmə həm sistemin daxilində olan boşluqları müəyyənləşdirmək, həm də perspektivli kadrların seçilməsini və inkişafını dəstəkləmək baxımından mühüm vasitəyə çevrilir.
Bununla yanaşı, belə bir qiymətləndirmə prosesi rəhbərlərin öz fəaliyyətlərinə tənqidi yanaşmasına, özünüinkişaf istiqamətlərini müəyyənləşdirməsinə də şərait yaradır. Təhsil sahəsində uğur yalnız dövlətin və ya institutların təşəbbüsü ilə deyil, fərdi məsuliyyətin və ömürboyu təhsilin mədəniyyətinin formalaşması ilə mümkündür. Bu baxımdan, diaqnostik qiymətləndirmə həm də rəhbərlərin öz bacarıqlarını yeniləmək, müasir idarəçilik modellərinə uyğunlaşmaq və təcrübə mübadiləsinə açıq olmaq üçün bir stimuldur.
Əldə ediləcək nəticələr əsasında Təhsil İnstitutu və digər aidiyyəti qurumlar rəhbərlərin təlim ehtiyaclarını müəyyənləşdirəcək, onlara fərdi inkişaf proqramları təklif ediləcək. Bunun nəticəsində məktəbəqədər təhsil müəssisələrində idarəetmənin keyfiyyəti artacaq, uşaqlara göstərilən tədris və tərbiyə xidmətləri daha səmərəli olacaq. Uzunmüddətli perspektivdə isə bu, ölkənin təhsil sisteminin daha çevik, şəffaf və nəticəyönümlü olmasına gətirib çıxaracaq.
Məktəbəqədər təhsil rəhbərlərinin diaqnostik qiymətləndirilməsi, əslində, təhsilin gələcəyinə edilən strateji sərmayədir. Çünki hər bir bağça rəhbəri yalnız idarəçi deyil, həm də gələcək nəsillərin ilk sosial və intellektual mühitini formalaşdıran şəxsdir. Onların peşəkarlığı, dəyərləri və idarəçilik yanaşmaları cəmiyyətin gələcək keyfiyyətinə birbaşa təsir göstərir. Bu baxımdan 25 oktyabr tarixində keçiriləcək qiymətləndirmə təkcə inzibati prosedur deyil, həm də təhsil dəyərlərinin yenidən qiymətləndirilməsi, məsuliyyət və inkişaf mədəniyyətinin bir təzahürüdür
AzNews.az